Beti Quotes in Urdu To Empower and Encourage Daughters

beti quotes in urdu

Beti Quotes in Urdu

1. "بیٹی وہ ہے جس کے ساتھ آپ ہنستے ہیں، خواب دیکھتے ہیں اور دل سے پیار کرتے ہیں۔"

2. "بیٹی ایک چھوٹی سی لڑکی ہے جو بڑی ہو کر آپ کی بہترین دوست بنتی ہے۔"

3. "خوشی ماں اور بیٹی کا وقت ہے۔"

4. "میری بیٹی دنیا پر اپنے ناقابل یقین حد تک مزاحیہ انداز سے مجھے ہنساتی ہے۔ ہر چیز اسے ہنساتی ہے، اور میں دنیا میں وہی جوتے لینے کی خواہش رکھتا ہوں جو وہ کرتی ہے۔"

5. "بیٹی ایک معجزہ ہے جو کبھی بھی معجزاتی ہونے سے باز نہیں آتا۔"

6. "سب سے قیمتی جواہرات جو آپ کے گلے میں ہوں گے وہ آپ کے بچوں کے بازو ہیں۔"

7. "ایک بیٹی جتنی زیادہ اپنی ماں کی زندگی کی تفصیلات جانتی ہے بیٹی اتنی ہی مضبوط ہوتی ہے۔"

8. "بیٹی ایک خوبصورت تحفہ ہے جو اس دنیا کو دینا ہے۔"

9. "ماں کے بغیر بیٹی ٹوٹی ہوئی عورت ہے۔ یہ ایک ایسا نقصان ہے جو گٹھیا میں بدل جاتا ہے اور اس کی ہڈیوں میں گہرائی تک پہنچ جاتا ہے۔"

10. "بیٹی دن کو روشن اور دل کو گرماتی ہے۔"

Baap Beti Quotes in Urdu

11. "بیٹی کی مسکراہٹ ہر باپ کا خفیہ مقصد ہوتا ہے۔"

12. "اس دنیا میں کوئی بھی لڑکی کو اس کے باپ سے زیادہ پیار نہیں کر سکتا۔"

13. "باپ بیٹے کا پہلا ہیرو اور بیٹی کا پہلا پیار۔"

14. "ایک باپ کے آنسو اور خوف نظر نہیں آتے، اور اس کی محبت کا اظہار نہیں کیا جاتا، لیکن اس کی دیکھ بھال اور حفاظت ہماری زندگی بھر طاقت کا ستون بنی رہتی ہے۔"

15. "میں اپنا شہزادہ ڈھونڈ سکتا ہوں، لیکن میرے والد ہمیشہ میرے بادشاہ رہیں گے۔"

16. "باپو، اپنی بیٹی کی پہلی محبت بنیں اور وہ کبھی بھی کسی چیز سے کم نہیں ہو گی۔"

17. "ایک باپ کا کام اپنی بیٹی کو یہ نہیں سکھانا ہے کہ عورت کیسے بنتی ہے۔ یہ اسے سکھانا ہے کہ عورت کے ساتھ کیسا سلوک کیا جانا چاہیے۔"

18. "چھوٹی بیٹیاں ہی طاقتور مردوں کے دلوں کو نرم کرنے کی صلاحیت رکھتی ہیں۔"

19. "بیٹی کو ایک باپ کی ضرورت ہوتی ہے جس کے خلاف وہ تمام مردوں کا فیصلہ کرے گی۔"

20. "عورت کو اس کے باپ کے سوا کوئی ملکہ نہیں بنا سکتا۔"

Maa Beti Quotes in Urdu

21. "ماں ایک ایسی ہستی نہیں ہے جس پر تکیہ کیا جائے بلکہ وہ شخص ہے جو جھکاؤ کو غیر ضروری بناتی ہے۔"

22. "میری ماں نے مجھے سکھایا کہ عورت کا دماغ اس کا سب سے خوبصورت حصہ ہونا چاہیے۔"

23. "زندگی ہدایت سے نہیں آتی، ماں کے ساتھ آتی ہے۔"

24. "میری ماں لفظی طور پر میرا ایک حصہ ہے۔ آپ رشتہ داروں اور اعضاء عطیہ کرنے والوں کے علاوہ بہت سے لوگوں کے بارے میں یہ نہیں کہہ سکتے۔"

25. "اس عورت کا شکریہ جس نے مجھے 9 ماہ اور 29 سال تک مالی طور پر اٹھایا۔"

26. "بیٹیاں پھولوں کی طرح ہوتی ہیں، وہ دنیا کو خوبصورتی سے بھر دیتی ہیں، اور کبھی کبھی کیڑوں کو اپنی طرف کھینچتی ہیں۔"

27. "ہمیشہ اپنی ماں سے پیار کرو کیونکہ تمہیں کبھی دوسرا نہیں ملے گا۔"

28. "رونے کی بہترین جگہ ماں کی گود میں ہے۔"

29. "ماں اس دنیا کا سب سے خوبصورت تحفہ ہے۔"

30. "تمام بیٹیاں ہمارے گھر کی عزت ہیں۔"

Beti Ka Naseeb Quotes in Urdu

31. "اپنی بیٹیوں کو بتانا نہ بھولیں کہ اللہ نے انہیں خوبصورت بنایا ہے۔"

32. "ہر چھوٹی بچی اپنی ماں اور باپ کے لیے خدا کا تحفہ ہے۔ اپنے والدین کے ذہن میں، وہ ایک خوبصورت مسکراہٹ اور فرشتہ چہرے کے ساتھ قدرت کی بہترین تخلیق ہے۔"

33. "اچھی بیٹیاں اچھی مائیں بنتی ہیں۔"

34. "ایک بیٹی اپنی ماں کے نقش قدم پر چلے گی اس لیے ایک اچھی مثال قائم کرنا یقینی بنائیں۔"

35. "بیٹیاں ہمارے دلوں کو لامتناہی محبت سے بھرنے کے لیے اوپر سے بھیجے گئے فرشتے ہیں۔"

36. "بیٹی ماضی کی خوشگوار یادیں، حال کے خوشگوار لمحات اور مستقبل کی امید اور وعدہ ہے۔"

37. "آپ کو ایک چھوٹا بچہ بننے سے ایک خوبصورت نوجوان خاتون میں تبدیل ہوتے دیکھ کر بہت اچھا لگتا ہے۔ مجھے تم پر فخر ہے، اور میں خوش قسمت ہوں کہ مجھے تم جیسی بیٹی ملی۔"

38. "بیٹی گھر کا چراغ ہوتی ہے۔"

39. "بیٹی کا نصیب اسکا نیا گھر ہوتا ہے۔"

40. "بیٹی کی دلی تمنا کو پورا کرنا ایک حق ہے۔"

Beti Rukhsati Quotes in Urdu

41. "کوئی الفاظ بیان نہیں کر سکتے کہ میں آپ کو اپنی زندگی کی محبت سے شادی کرتے ہوئے دیکھ کر کتنا خوش ہوں۔ خدا آپ کی شادی پر اپنی برکتیں نازل کرے۔"

42. "مبارک ہو، میرے پیارے، اپنے خوابوں کے آدمی کو تلاش کرنے کے لیے۔ خدا آپ کے رشتے کو مضبوط کرے اور آپ کی محبت کو بڑھائے۔ شادی شدہ زندگی مبارک ہو، میری پیاری بیٹی۔"

43. "میری قیمتی بیٹی کے لیے، ایک اور خوبصورت سفر آپ کا انتظار کر رہا ہے، اور میں اس سے زیادہ خوش نہیں ہو سکتا۔ آپ زندگی کے اس نئے باب کا آغاز محبت اور خوشی کی کثرت کے ساتھ کریں۔ اپنے جادوئی شادی کے دن کا لطف اٹھائیں۔"

44. "خدا آپ کی شادی اور آپ کے پیار کے خوبصورت اتحاد کو برکت دے۔ مبارک ہو، عزیز!"

45. "آپ کی شادی کے دن پر میری دل کی گہرائیوں سے مبارکباد، میری خوبصورت بیٹی۔ آپ کی زندگی محبت، احترام اور ہنسی سے بھرپور ہو۔"

46. "میری شہزادی، آپ کی شادی شدہ زندگی میں بے پناہ خوشی، خوشی اور ہنسی کی خواہش کرتا ہوں۔ آپ کو کامیاب ازدواجی زندگی نصیب ہو!"

47. "مبارک ہو، میری پیاری بیٹی، آپ کے بڑے دن پر۔ آپ کو اپنے ساتھی کے ساتھ زندگی بھر کی خوشی کے سوا کچھ نہیں چاہتا۔"

48. "دولہا اور دلہن کو مبارک ہو۔ آپ کی شادی آپ کی زندگی میں پیار اور اعتماد کے قیمتی لمحات لائے!"

49. "جب میں نے آپ کو آپ کے عروسی لباس میں دیکھا تو میری آنکھیں خوشی کے آنسوؤں سے بھر گئیں۔ تم ایک شاندار شادی شدہ زندگی گزارنے جا رہی ہو، میری بیٹی۔"

50. "پیاری بیٹی اور داماد! آپ کے لیے بابرکت زندگی کی دعا! خدا اس شادی کے ذریعے آپ کی زندگی میں خوشیوں کی بارش کرنے کے لئے کافی مہربان اور فیاض ہو!"

Conclusion

I hope you like Beti Quotes in Urdu. Share your best feedback in the comment section below.








Post a Comment

0 Comments